Chcesz sprzedać szybko? Bądź profesjonalny!

Poprzednio pisaliśmy o tym, jakie elementy powinien zawierać tytuł oferty, zainteresować potencjalnych nabywców. Dziś podpowiemy, jak dobrze opisać produkt i jak poprawnie zredagować tytuł, bo…

…nie tylko treść, ale również forma jest istotna. Nie ozdabiaj nagłówka niepotrzebnymi wykrzyknikami, znakami zapytania czy innymi znakami specjalnymi – tytuł nie będzie przez to bardziej czytelny, a Kupującemu będzie znacznie trudniej do niego dotrzeć. Pisząc całe zdanie WIELKIMI LITERAMI lub na przemian dużymi i małymi, również nie osiągniemy zamierzonego celu.

Przykładowo tytuł ,,!!!!!!!AdiDAsy NoWe 38@@!!@@!! oOKAZJAa!!!!!” wygląda mniej profesjonalnie niż „Nowe Adidasy damskie – białe, rozmiar 38” Wybierając pierwszą wersję ryzykujemy, że przynajmniej część osób odwiedzających serwis albo w ogóle nie znajdzie Twojej oferty podczas wyszukiwania produktu albo nie potraktuje jej poważnie.

Dobry tytuł ułatwi klientowi znalezienie oferty. Kolejnym krokiem na drodze do zawarcia transakcji jest wartościowy opis produktu. Masz tylko kilka sekund aby zainteresować internautę. Jeżeli opis będzie profesjonalny, będzie zawierał szczegółowe informacje o cechach produktu, jeżeli podając zalety, nie zapomnisz również wspomnieć o ewentualnych mankamentach, Twoja oferta będzie wiarygodna. Szansa, że klient wybierze właśnie Twoją ofertę wzrośnie.

Postaraj się stworzyć opis oferty samodzielnie – w miarę możliwości nie kopiuj istniejących już treści. Unikatowa treść sprawi, że Twoje ogłoszenie zostanie docenione przez Google i wzrośnie prawdopodobieństwo, że również osoby poszukujące produktów za pośrednictwem tej wyszukiwarki, natkną się na Twoją ofertę.

„Ludzie kupują oczami”. W tej maksymie jest wiele prawdy. Pamiętaj o tym, dodając zdjęcia do oferty. Zdjęcie powinno koncentrować uwagę klienta na produkcie, a nie na elementach tła. Sprzedawany produkt powinien być dobrze oświetlony, a obraz ostry i odpowiednio wykadrowany. Na Sprzedajemy.pl do każdej oferty można dodać aż do 12 zdjęć. Wykorzystaj to prezentując sprzedawany produkt z wielu ujęć. Klient musi mieć pewność, że produkt który otrzyma będzie dokładnie taki sam jak to, co widział na zdjęciach, dlatego tak ważna jest ich dobra jakość.

Pamiętaj o powyższych zasadach, by szybko i sprawnie dodać oferty sprzedaży w naszym serwisie i błyskawicznie pozbyć się rzeczy, których już nie potrzebujesz!

Życzymy wielu udanych transakcji :)

Odpowiedz